Osales 22 õpetajat erinevatest piirkondadest üle Eesti (Tartu-, Rapla-, Saare-, Lääne- ja Harjumaalt) ning külalistena 6 õpetajat Soome prantsuse keele õpetajate seltsist.
Esimese päeva töötubades keskendusime eelkõige uutele tehnoloogiatele nagu tehisintellekti kasutamine keeletunnis ning robotite kaasamine keeletundi. Tehisintellekti puhul arutasime selle eetilise ja ebaeetilise kasutamise üle ning katsetasime, kuidas rakendada tehisintellekti (konkreetsemalt ChatGPT-d) tagasisidestamisel. Robotite töötoas katsetasime Dash roboteid ühe õpistsenaariumi läbimängimiseks (sh dialoogide salvestamiseks ja taasesitamiseks). Päeva lõpuss õppisime nõkse, kuidas integreerida laule prantsuse keele tundi läbi karaoke ja interaktiivse lünkteksti formaadi.
Teise päeva fookuses oli seltsi vajaduste ja väljakutsete kaardistamine, et määratleda täpsemalt ära seltsi edasised eesmärgid ja tegevused (nt koolitusvajadused, kaasamine, rahvusvaheline koostöö jm). Samuti arutasime sügisese prantsuse keele õpetajate päeva ning 2024. aasta frankofooniapäeva sisu ja korralduslikku poolt.
Olid töökad ja meeleolukad suvepäevad, kuhu jagus paduvihma ja päikesepaistet. Täname õnnestunud ürituse toetamise eest Õpetajate Ühenduste Koostöökoda, Haapsalu Frankofiilide Ühingut ja Prantsuse Instituuti Eestis.